Нові моделі розвитку методичних комісій напрацьовано під час семінару-практикуму «Знаю, умію, упроваджую», що відбувся 06 листопада 2018 року на базі Сумського центру професійно-технічної освіти.
В умовах реформування освіти основними чинниками успішної роботи голів методичних комісій загальноосвітньої підготовки є формування їх компетентності, розвиток професійної майстерності, акцентувала директор НМЦ ПТО у Сумській області Наталія Самойленко, зазначивши, що якість освіти кожного учня закладу – оцінка діяльності методичної комісії.
Учасникам заходу було представлено нові моделі розвитку методичних комісій шляхом упровадження нетрадиційних, індивідуальних та групових форм методичної роботи (творча майстерня, захист інновацій, дискусійний клуб, банк ідей, усний журнал, бібліографічні огляди, школа комп’ютерної грамотності тощо), застосування яких сприяє професійному росту і методичній майстерності педагогічних працівників. Присутні під час інтерактивного заняття змоделювали засідання методичних комісій суспільно-гуманітарних та природничо-математичних дисциплін з використанням компетентністного підходу в сучасній освіті.
Методичною комісією Сумського центру професійно-технічної освіти презентовано досвід щодо використання сучасних форм і методів роботи на уроках природничо-математичних дисциплін. Проведена творча майстерня з упровадження STEM-освіти на уроках математики, застосування методу «КолОма» на уроках фізики, використання прийому «Ментальна карта» на уроках біології, використання ІКТ під час підготовки учнів до ЗНО.
За підсумками семінару сформовано основні завдання щодо організації роботи методичних комісій навчальних закладів в умовах реформування освітньої галузі на 2019 рік: підвищення науково-методичного рівня педагогів та розвиток творчого підходу до вибору змісту, форм та методів навчання та виховання учнів відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, упровадження сучасних педагогічних, інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, сприяння інноваційній діяльності, проведення роботи щодо оновлення комплексно-методичного забезпечення освітнього процесу, виконання заходів щодо підвищення якості навчання та підготовки учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні із загальноосвітніх предметів.