Від об’єктивного самоаналізу до якісного освітнього процесу

На отримані повної та об’єктивної інформації про організацію освітнього процесу, рівень підготовки майбутніх кваліфікованих робітників під час проведення самоаналізу закладу наголосила Вікторія Гробова, директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, 29 січня 2019 року на семінарі-практикумі «Програмно-методичне забезпечення проведення самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти».

Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, звернула увагу на основну мету самоаналізу: відповідність показників його діяльності державним стандартам і вимогам, пошуку резервів та визначення шляхів удосконалення своєї діяльності.

Про дорожню карту проведення атестації та самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти інформувала Єлизавета Ященкова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, відповідальний секретар регіональної експертної ради з питань атестації закладів, що здійснюють діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, при Департаменті освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Ознайомлено з графіком проведення атестаційної експертизи закладів, що здійснюють діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, у Сумській області на 2019 рік.

Учасникам семінару доведено вимоги до структури і змісту акту самоаналізу, формування справи самоаналізу, оформлення звіту про проведений самоаналіз, розробки, погодження, затвердження комплексних кваліфікаційних завдань та порядок їх виконання, перевірки й оцінювання результатів.

На семінарі-практикумі висвітлено основні Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.

Під час практичного заняття семінару було складено: наказ про проведення самоаналізу, програму самоаналізу, графіки проведення комплексних кваліфікаційних завдань (ККЗ) та комплексних контрольних робіт (ККР), протоколи ККЗ та ККР, заяву на проведення атестації.

Учасники семінару-практикуму із закладів професійної (професійно-технічної) освіти, навчальних центрів першого атестаційного рівня, закладів при Товаристві сприяння обороні України, закладів вищої освіти, підприємств, що здійснюють підготовку кадрів на виробництві, отримали методичні напрацювання з проведення самоаналізу закладу.

IMG_20190129_111527 IMG_20190129_111512

Самоаналіз ККЗ

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »