На отримані повної та об’єктивної інформації про організацію освітнього процесу, рівень підготовки майбутніх кваліфікованих робітників під час проведення самоаналізу закладу наголосила Вікторія Гробова, директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, 29 січня 2019 року на семінарі-практикумі «Програмно-методичне забезпечення проведення самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти».
Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, звернула увагу на основну мету самоаналізу: відповідність показників його діяльності державним стандартам і вимогам, пошуку резервів та визначення шляхів удосконалення своєї діяльності.
Про дорожню карту проведення атестації та самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти інформувала Єлизавета Ященкова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, відповідальний секретар регіональної експертної ради з питань атестації закладів, що здійснюють діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, при Департаменті освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.
Ознайомлено з графіком проведення атестаційної експертизи закладів, що здійснюють діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, у Сумській області на 2019 рік.
Учасникам семінару доведено вимоги до структури і змісту акту самоаналізу, формування справи самоаналізу, оформлення звіту про проведений самоаналіз, розробки, погодження, затвердження комплексних кваліфікаційних завдань та порядок їх виконання, перевірки й оцінювання результатів.
На семінарі-практикумі висвітлено основні Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.
Під час практичного заняття семінару було складено: наказ про проведення самоаналізу, програму самоаналізу, графіки проведення комплексних кваліфікаційних завдань (ККЗ) та комплексних контрольних робіт (ККР), протоколи ККЗ та ККР, заяву на проведення атестації.
Учасники семінару-практикуму із закладів професійної (професійно-технічної) освіти, навчальних центрів першого атестаційного рівня, закладів при Товаристві сприяння обороні України, закладів вищої освіти, підприємств, що здійснюють підготовку кадрів на виробництві, отримали методичні напрацювання з проведення самоаналізу закладу.