Методист професія чи покликання…

Для методистів, заступників директорів з навчально-методичної (навчальної, методичної) роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти розпочато роботу творчої лабораторії «Методист», особливості роботи якої обговорили 22 березня 2019 року під час вебінару.

Метою роботи творчої лабораторії «Методист» є підвищення рівня самоосвіти, володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями, уміння використовувати та поширювати у професійному середовищі, оригінальні, креативні ідеї, популяризувати передовий досвід педагогів.

Яким же повинен бути сучасний методист?

Професіоналізм методистів полягає в умінні надати ефективну допомогу педагогічному працівнику, зазначила Оксана Василенко, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, рекомендуючи постійно підвищувати свій фаховий рівень, акумулювати і генерувати нові ідеї, що сприяють удосконаленню освітнього процесу в закладі професійної (професійно-технічної) освіти.

На питанні планування методичної роботи, основних організаційних та розпорядчих документах із методичної роботи (накази, плани, положення, звіти) в закладі професійної (професійно-технічної) освіти акцентувала увагу учасників вебінару Єлизавета Ященкова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області.

Методист закладу професійної (професійно-технічної) освіти не «спеціалізується» за однією професією чи одним предметом, а повинен достатньо орієнтуватися в методології навчання предметів та професій, що пропонує заклад освіти, наголосили організатори вебінару. Учасники вебінару отримали орієнтовний перелік документів з організації методичної роботи.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »