Соціальне партнерство у сфері професійної освіти: реалії часу, перспективи співпраці

Роль соціального партнерства в розвитку професійної освіти, забезпечення стабільного функціонування галузі в умовах сьогодення та створення сприятливих умов для підготовки кваліфікованих робітників обговорювалось в ході засідання «круглого столу» на тему «Розвиток соціального партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти регіону» 02.07.2019 в Державному професійно-технічному навчальному закладі «Роменське вище професійне училище».

В обговоренні питань щодо модернізації професійної освіти, законодавчого забезпечення, сучасних моделей взаємодії закладів професійної (професійно-технічної) освіти із соціальними партнерами з використання стратегічного менеджменту та організації професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти взяли участь НЕЛЯ НИЧКАЛО, академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, академік; ВАЛЕНТИНА РАДКЕВИЧ, директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України; НАТАЛІЯ САМОЙЛЕНКО, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, кандидат педагогічних наук; НАТАЛІЯ ІЛАРІОНОВА державний експерт директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України, представники Державної наукової установи «Інститут інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України, Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, влади міста Ромни та Роменського району, центру зайнятості, директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, роботодавці.

Учасники «круглого столу» вказали на важливість реформування освітньої галузі,  розвитку партнерських відносин між закладами професійної (професійно-технічної) освіти області та роботодавцями, соціальними партнерами в частині модернізації навчально-матеріальної бази, продовження роботи щодо упровадження в освітній процес елементів дуальної форми навчання.

ВАЛЕНТИНА РАДКЕВИЧ наголосила на важливості експериментальної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти з питань соціального партнерства та упровадження елементів дуальної форми навчання, що дає можливість на практиці дослідити позитивні сторони та проблемні питання цієї роботи.

У своєму виступі НАТАЛІЯ САМОЙЛЕНКО зазначила, що Сумська область не стоїть осторонь від передових новацій, які відбуваються в професійній освіті. В області активно проводиться експериментальна робота з питань співпраці з соціальними партнерами та упровадження елементів дуальної форми, що дає свої позитивні результати в частині покращення якості професійної підготовки здобувачів освіти.

Питання законодавчих змін в професійній освіті озвучила НАТАЛІЯ ІЛАРІОНОВА, зазначивши що директорат професійної освіти відкритий до спілкування, готовий підтримати заклади професійної (професійно-технічної) освіти в питанні законодавчих ініціатив, покращенні умов для якісної підготовки робітничих кадрів.

НЕЛЯ НИЧКАЛО у заключному виступі  акцентувала свою увагу на важливості зміни законодавства щодо пільгового оподаткування підприємств, що співпрацюють із закладами професійної освіти, швидких та кардинальних змін в прийнятті основного закону та інших нормативно-правових документів, що забезпечить сталий, продуктивний розвиток професійної освіти України.

Усі учасники «круглого столу» наголосили на відкритості в подальшому діалозі з соціальними партнерами, роботодавцями, освітніми установами, міністерствами та відомствами для досягнення основної мети: створення в закладах професійної (професійно-технічної) освіти комфортних умов для роботи педагогічних працівників та навчання здобувачів освіти, забезпечення потреб ринку праці якісними робітничими кадрами.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »