Самооцінювання – ключовий інструмент аналізу якості освіти

Третій семінар із циклу семінарів щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти «Самооцінювання як інструмент дієвого аналізу стану сформованості та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти» відбувся 2 квітня 2024 року для 55 представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти та закладів, підприємств, установ, організацій, які мають ліцензію у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.

Під час заходу розглянуто алгоритм проведення самооцінювання, моделі, методи проведення самоаналізу, уніфікований алгоритм дій керівника закладу освіти.

Представники ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище» поділилися результатами апробації проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів.

Управлінням Державної служби якості освіти у Сумській області авансовано запровадження інструментарію з використанням інформаційної (автоматичної) системи «EvaluEd» для систематизації результатів самооцінювання.

Також було надано відповіді на запитання, які цікавлять педагогів закладів П(ПТ)О щодо проведення самооцінювання та повноважень державного (контролю).

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »