Від методичної компетентності педагогічного працівника до якісної освіти

Методична компетентність педагогічного працівника – це та рушійна сила, яка робить освіту якісною, учнів – зацікавленими, а викладачів та майстрів виробничого навчання – задоволеними результатами власної праці. Семінар-практикум, проведений 08 травня 2019 року в Сумському вищому професійному училищі будівництва та автотранспорту, було присвячено саме питанням удосконалення методичної компетентності голів методичних комісій закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

У заході взяли участь 37 педагогічних працівників професійної освіти області.

Методику проведення нетрадиційного засідання циклової комісії відпрацювали під час тренінгу тьютори Юлія ВИСОЦЬКА та Олена ТЕМЧЕНКО, методисти НМЦ ПТО у Сумській області, із учасниками заходу, а також особливості упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, використання сучасних технологій, методів та прийомів проведення засідань методичних комісій.

Алгоритм роботи циклової комісії у процесі розробки та формування комплекту документації обговорено на прикладі Навчально-практичного центру з підготовки кваліфікованих робітників зварювального виробництва, відкритого у 2018 році на базі училища. Під час майстер-класу із зварювання в захисних інертних газах неплавким електродом (аргонно-дугове зварювання) ознайомилися з сучасним зварювальним обладнанням.

На послідовності роботи щодо формування змісту робочих начальних та освітніх програм за стандартами на компетентнісній основі було звернуто увагу учасників заходу, приділено увагу особливостям планування професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки, розглянуто досвід роботи голів методичних комісій щодо формування методичної компетентності членів методичної комісії у процесі осучаснення комплексно-методичного забезпечення предметів та професій.

Підбиваючи підсумки тренінгу, педагогічні працівники дійшли висновку, що розвиток методичної компетентності сучасного педагогічного працівника закладу професійної (професійно-технічної) освіти залежить від ефективно поставленої методичної роботи в самому закладі, особистого бажання й активної участі освітян у різних колективних формах організації цієї роботи на регіональному та всеукраїнському рівнях, постійної і неперервної самоосвіти та самовдосконалення, що забезпечує формування професійної компетентності здобувачів освіти.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »