Вивчаємо передовий педагогічний досвід

«Зв’язки між різними навчальними предметами сприяють формуванню комплексного застосування знань предметів загальноосвітнього та професійно-теоретичного циклів у процесі теоретичного та виробничого навчання, позитивно впливають на зростання самостійності учнів, бажання організувати свою працю для успішного результату», – зазначила Наталія ШАСТУН під час онлайн засідання творчої групи викладачів професійно-теоретичної підготовки.

Члени творчої групи 10 червня 2019 року вивчали передовий педагогічний досвід викладача ДПТНЗ «Синівський професійний аграрний ліцей» Наталії ШАСТУН.

Педагог ознайомила з досвідом роботи за темою «Застосування міжпредметних зв’язків на уроках професійно-теоретичної підготовки з професії «Кондитер», методичними та творчими напрацюваннями, комплексно-методичним забезпеченням кабінету «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства», оновленою навчально-матеріальною базою кухні-лабораторії кондитерського виробництва (сучасне технологічне устаткування, столовий посуд, інструменти, інвентар та стенди з технології приготування різних видів тіста).

Реалізацію міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх кухарів та кондитерів викладач продемонструвала на прикладі циклу відеороликів уроків професійно-теоретичної підготовки, майстер-класів з використанням мережевих технологій: власного сайту «Сайт викладача спецдисциплін Шастун Н.М.» (рубрики: «Навчальний заклад», «Про професію», «Портфоліо викладача», «Нормативні документи», «Корисні посилання», «Блог»). Із матеріалами можна ознайомитися за посиланням https://shastun.at.ua/

На заключному етапі планується підготовка буклету «Естафета передового педагогічного досвіду викладача Шастун Н.М. «Застосування міжпредметних зв’язків на уроках професійно-теоретичної підготовки з професії «Кондитер» та розгляд досвіду роботи на засіданні Навчально-методичної Ради при НМЦ ПТО у Сумській області.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »