Навчаємо порядку і методології проведення самоаналізу

Самоаналіз – можливість вивчити та оцінити якість освітньої діяльності. Ефективні інструменти проведення самоаналізу напрацьовано НМЦ ПТО у Сумській області, з якими ознайомлено 16 січня 2020 року працівників закладів освіти, що здійснюють діяльність у сфері ПТО, під час семінару-практикуму «Програмно-методичне забезпечення проведення самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти».

Дорожню карту проведення атестації та самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти, вимоги до структури і змісту акту самоаналізу, формування справи самоаналізу, оформлення звіту про проведений самоаналіз, розробки, погодження, затвердження комплексних кваліфікаційних завдань та порядок їх виконання, перевірку й оцінювання результатів рівня якості функціонування закладу обговорили учасники семінару.

Під час практичної частини опрацьовано: наказ про проведення самоаналізу, програму самоаналізу, графіки проведення комплексних кваліфікаційних завдань (ККЗ) та комплексних контрольних робіт (ККР), протоколи ККЗ та ККР, заяву на проведення атестації, звіт про проведення самоаналізу.

Якісно проведене самооцінювання дозволить визначити шляхи та заходи для вдосконалення функціонування закладу освіти, що є першим етапом розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, від якої залежить привабливість системи професійної (професійно-технічної) освіти.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »