Вебінар-платформа ZOOM 12-13 листопада 2020 року стала творчим майданчиком для 33 викладачів української мови та літератури закладів П(ПТ)О. Питання створення сучасного комплексно-методичного забезпечення, використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках в умовах дистанційного навчання, шляхи підвищення професійного розвитку педагогів, планування та організації роботи кабінету української мови та літератури стали темою обговорення під час творчої онлайн-зустрічі.
Модерувалазахід Ольга СМОЛЕНКО, методист НМЦ ПТО у Сумській області.
У процесі спілкування практичним досвідом щодо застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі в умовах дистанційного навчання поділилися:
Оксана ГОНЧАРОВА, викладач Свеського професійного аграрного ліцею, з теми «КМЗ кабінету української мови та літератури: від роздавального матеріалу – до інтерактивних інструментів»;
Анна КУРИЛО, викладач Лебединського ВПУ лісового господарства, — «Створення інтерактивних робочих аркушів на платформі Wizer.me»;
Алла СКЛЯР, викладач Роменського ВПУ, — «Проведення онлайн-уроків за допомогою Google Meet»;
Лариса РУДЕНКО, викладач Білопільського ВПУ, — «Використання онлайн-ресурсів для реалізації поточного й підсумкового контролю знань, умінь і навичок учнів на уроках української мови та літератури в умовах дистанційного навчання»;
Оксана БУДЮК, викладач Сумського хіміко-технологічного центру ПТО, — «Створення мемів на уроках української літератури в умовах дистанційного навчання»;
Оксана МОСКОВЧЕНКО, викладач Глухівського вищого професійного училища, — «Залучення учнів до створення електронної скриньки знань»;
Наталія КУРИЛО, викладач Сумського центру ПТО «Основні вимоги та етапи розроблення навчальних презентацій з української мови та літератури».
Координатор Школи розвитку ІТ-компетентностей Ірина СМИРНОВА, методист НМЦ ПТО у Сумській області, надала практичні поради щодо організації колективної та індивідуальної роботи учнів у «хмарному» середовищі».
На особливості підготовки учнів до олімпіад, конкурсів, а також сучасні форми й методи роботи з філологічно обдарованими учнями в закладах П(ПТ)О звернула увагу Світлана ЯЦМЕНКО, викладач Роменського ВПУ.
Викладач української мови та літератури ВСП «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету» Наталія ПОНОМАРЕНКО поділилася досвідом інтеграції інфо-медійної грамотності в освітній процес сучасного філолога.
Матеріали творчої майстерні за посиланням https://nmcpto.sumy.ua/?page_id=11667