Питання використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій, інноваційних методів навчання на уроках, шляхи підвищення професійного розвитку педагогів обговорено з викладачами зарубіжної літератури під час семінару-практикуму, що відбувся 03 грудня 2020 року в режимі онлайн.
На пріоритетні напрями роботи викладачів зарубіжної літератури в поточному навчальному році: впровадження сучасних педагогічних, інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, сприяння інноваційній діяльності, проведення роботи щодо оновлення комплексно-методичного забезпечення освітнього процесу – звернула увагу учасників модератор заходу Ольга СМОЛЕНКО, методист НМЦ ПТО у Сумській області.
У процесі спілкування практичним досвідом щодо застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі в умовах змішаного навчання поділилися:
Ніна МОВЧАН, Ганна ЧЕРКАЙ, викладачі зарубіжної літератури Сумського центру ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу, з теми «Роль і місце ІКТ у стимулюванні творчої активності учнів на уроках зарубіжної літератури»;
Анна ХАРЧЕНКО, викладач Лебединського ВПУ лісового господарства, – «Трансформація напрацювань викладача зарубіжної літератури в асинхронну онлайн-освіту за допомогою вебресурсу Liveworksheets»;
Світлана МАЙКОВСЬКА, викладач Сумського вищого професійного училища будівництва та автотранспорту, – «Комп’ютерні технології – потреба часу. Медіадидактика на уроках зарубіжної літератури»;
Лариса КУЗНЄЦОВА, учитель Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20, – «Компетентнісно орієнтовані завдання на уроках зарубіжної літератури»;
Людмила ШАМРАЙ, викладач Лебединського педагогічного коледжу імені А.С. Макаренка, – «Використання прийомів візуалізації на заняттях із зарубіжної літератури»;
Тетяна КУКСА, викладач Білопільського вищого професійного училища, – «Вивчення програмових творів: інтеграція ІКТ і паперової книги»;
Інна ГУДИМ, викладач Сумського міжрегіонального вищого професійного училища, – «Інтернет-сервіс Wordwall як засіб підвищення пізнавальної активності здобувачів освіти»;
Світлана ОСТАПЧУК, викладач Шосткинського вищого професійного училища, – «Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час».
Отримані знання й методичні поради викладачі реалізують під час створення телекомунікаційного літературного проєкту, підготовки уроків зарубіжної літератури із застосуванням ІКТ та сучасних педагогічних технологій.
Матеріали онлайн-семінару за посиланням https://nmcpto.sumy.ua/?page_id=11667