Час підбивати підсумки за навчальний рік: методичний калейдоскоп голів методичних комісій викладачів загальноосвітньої підготовки

У закладах П(ПТ)О області діє 41 методична комісія викладачів загальноосвітньої підготовки, які протягом навчального року працювали над проблемою «Використання оптимальних форм і методів для забезпечення результативності навчання і виховання учнів в умовах реформування освіти».

Результати цієї роботи проаналізовано 13 травня 2021 року із головами методичних комісій за участю представників Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка Марини ЯЧМЕНИК, начальника центру забезпечення якості вищої освіти, кандидата педагогічних наук викладача кафедри української мови і літератури, Ігоря СНЕГІРЬОВА, кандидата філософських наук, доцента кафедри всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін.

Під час пленарного засідання з учасниками заходу обговорено питання: запобігання та виявлення плагіату в освітній діяльності, принципи академічної доброчесності в освіті, презентовано путівник сучасних форм роботи методичних комісій викладачів загальноосвітньої підготовки, нові форми роботи методичних комісій, інноваційні методики навчання та сучасне освітнє середовище, наголошено на важливості готовності викладача до інноваційної діяльності.

Важливу роль у діяльності методичної комісії відіграє й обмін практичним досвідом. Своїми педагогічними «родзинками» з питання «Упровадження ІКТ у поєднанні із сучасними педагогічними технологіями в роботі методичної комісії – вимога сьогодення» поділилися голови методичних комісій суспільно-гуманітарних дисциплін:

Олександр МИХАЙЛОВСЬКИЙ, ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО», – «Використання технології мобільного навчання з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти»;

      Леся ГОНЧАРЕНКО, ДПТНЗ «Сумський центр ПТО», Наталія СЛОНЬ, ВНП ДНЗ «Охтирський центр ПТО» м. Тростянець, – «Використання електронних засобів навчання на уроках як засіб розвитку творчості учнів та формування навчальних компетентностей здобувачів освіти»; 

Оксана ГОНЧАРОВА, ДПТНЗ «Свеський професійний аграрний ліцей», Любов ПІДЛИПЕНЕЦЬ, ДПТНЗ «Конотопське ПТУ» – «Використання ІКТ в освітньому процесі — сучасні підходи сучасного викладача»;

Тетяна КУКСА, ДНЗ «Білопільське ВПУ», – «Робота методичної комісії

через призму монітора»;

Анатолій КАПІН, ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей», Світлана ЯЦМЕНКО, ДПТНЗ «Роменське ВПУ», – «Використання електронних засобів навчання викладачами предметів суспільно-гуманітарної підготовки»;

Ніна МОВЧАН, ДНЗ «Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу», Любов УСІКОВА, ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту», Олександра КОСЕНКО, ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну», – «Упровадження ІКТ у поєднанні з сучасними педагогічними технологіями – вимога сьогодення»;

Ніна КУЗЬМЕНКО, ДНЗ «Шосткинський центр ПТО», – «Використання інтерактивної дошки Padlet як засіб результативного розвитку навчальних компетентностей учнів»;

Анна ХАРЧЕНКО, ДПТНЗ «Лебединське ВПУ лісового господарства», – «Професійна мобільність викладача закладу П(ПТ)О як фактор розвитку особистості учня»;

Інна ГУДИМ, ДНЗ «Сумське міжрегіональне ВПУ», – «Створення інтерактивних вправ за допомогою Інтернет-сервісу WordWall»;)

природничо-математичних дисциплін:

Валентина ШУЛЬЖЕНКО, ДНЗ «Сумський центр ПТО харчових технологій торгівлі та ресторанного сервісу», – «Створення інтерактивних плакатів за допомогою сервісу ThingLink»;

Анастасія ПРОХОРЕНКО, ДПТНЗ «Конотопське ВПУ», – «Віртуальна дошка Miro»;

Валентина ЖИГУЛІНА, ДНЗ «Сумське міжрегіональне ВПУ», – «Створення ментальних карт»;

Ольга ЗУБОВА, ДПТНЗ «Шосткинське ВПУ», – «Упровадження ІКТ в роботу методичної комісії (предметні тижні)»;

Ольга СУХОСТАВЕЦЬ, ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту», – «Використання електронних засобів навчання в позаурочній роботі»).

  Підсумки методичного калейдоскопу: отримані знання й методичні поради, обмін досвідом щодо впровадження інноваційних форм і методів у роботі методичної комісії в закладах П(ПТ)О, та, уже традиційно, домашнє завдання на новий навчальний рік (розробити електронний журнал методичної комісії «Планування роботи методичної комісії на навчальний рік», «Нестандартні форми організації роботи методичних комісій закладу П(ПТ)О» (з досвіду проведення засідань). 

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »