Залежність професійних компетенцій учня від розвитку ключових обговорили під час семінару фахівці будівельної галузі

Для викладачів професійно-теоретичної підготовки, майстрів виробничого навчання будівельного та деревообробного профілю 25 травня 2021 року проведено семінар із теми «Комплексний підхід до підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників будівельного та деревообробного профілю в сучасних умовах».

На формування та розвиток ключових компетентностей здобувача освіти, що є базою для вибудовування навичок професійної діяльності майбутнього фахівця, звернула особливу увагу учасників семінару Віта ЛУБИНЕЦЬ, методист НМЦ ПТО у Сумській області. «У сучасних умовах якісна професійна освіта визначається компетенціями, що покладені в основу освітніх стандартів. Професійна підготовка майбутнього фахівця будівельної галузі передбачає процес розвитку творчого потенціалу учня, системного мислення, уміння оперативно вирішувати завдання в різних умовах, у тому числі дефіциту часу», – продовжила профільний методист.

На заході представлено досвід роботи з удосконалення комплексно-методичного забезпечення з професії «Лицювальник-плиточник» Світлани ШЕВЧЕНКО, викладача професійно-теоретичної підготовки Білопільського вищого професійного училища, шляхом розроблення електронного супроводу з предмету «Технологія лицювальних та плиткових робіт» із професії «Лицювальник-плиточник 2 розряду» за допомогою програмного забезпечення Smart Notebook 10. Представлений продукт має три блоки (інформаційний, навчальний, контролюючий), забезпечує безперервність і повноту дидактичного циклу. Робота виконана у форматі, що дає можливість користувачеві вільно переміщатися його розділами, працювати в різних режимах. Використання електронного супроводу сприяє підвищенню рівня і якості знань учнів, оскільки розпочата на занятті робота може бути ефективно продовжена й у позаурочний час.

Педагогічних працівників будівельного й деревообробного профілю націлено на використання комп’ютерних моделей та технології SMART на уроках професійно-теоретичної, професійно-практичної підготовки, що надасть можливість педагогу досягти позитивних результатів.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »