Відкриття нової професії: вимоги сьогодення

Удосконалення матеріально-технічного забезпечення, розширення інформаційного простору, упровадження новітніх технологій у освітній процес – пріоритетні напрями роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти під час ліцензування нової професії.

Заклади освіти Сумської області постійно проходять ліцензування та відкривають нові професії. За останні роки відкрито підготовку за такими  професіями: «Майстер з монтажу та обслуговування систем відновлювальної енергетики», «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування», «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів», «Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка)», «Офіс-адміністратор», «Бджоляр», «Екстрений медичний технік»,  «Рятувальник-верхолаз», «Рятувальник-хімік» та інші.

Традиційно на початку року для керівників закладів освіти, підприємств, установ та організацій, що здійснюють діяльність у сфері  професійної (професійно-технічної) освіти, проводиться семінар «Відкриття нової професії: вимоги сьогодення».

Учасників заходу ознайомлено з алгоритмом проведення ліцензування у сфері професійної (професійно-технічної) освіти та вимогами до складання ліцензійної справи.

Практично опрацьовано заповнення відповідних документів.

Розглянуто Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.

До семінару, який проведено 08 січня 2025 року, долучилася Людмила ГАРМАШ, начальник відділу змісту освіти та організації освітнього процесу головного управління професійної освіти представники директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України.

Під час семінару працівники закладів освіти мали можливість познайомитися з методичними напрацюванням у сфері ліцензування та е-ресурс «ЛІЦЕНЗУВАННЯ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ».

https://padlet.com/elizaveta740803/padlet-i1i5vowsr6z96630

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »