У світлі постійного розвитку цифрових технологій 30 квітня 2024 року було проведено обласний коворкінг, присвячений використанню сучасних онлайн-ресурсів та платформ у процесі вивчення історії та громадянської освіти. Захід зібрав викладачів суспільствознавчих дисциплін з усієї області для обговорення ефективних підходів до змішаного (дистанційного) навчання.
Ольга СМОЛЕНКО, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, висвітлила ключові аспекти викладання історії та громадянської освіти в умовах сучасності, з акцентом на формування предметних компетентностей та інтеграцію ІКТ у навчальний процес.
Доктор філософії Наталія ПОНОМАРЕНКО, медіатренер, викладач відокремленого структурного підрозділу «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету», зупинилася на питаннях медіосвіти та продемонструвала інструменти для підвищення медіаграмотності педагогів.
Ірина СМИРНОВА, методист НМЦ ПТО у Сумській області, наголосила на важливості розвитку цифрових компетентностей викладачів, що є ключовим для забезпечення індивідуального підходу до кожного учня та підвищення якості освіти.
Учасники коворкінгу також мали можливість ознайомитися з досвідом колег, які успішно інтегрують проєктні технології та онлайн-ресурси у свою діяльність: Юлія ПІДЛІСНА, ДПТНЗ «Синівський професійний аграрний ліцей», Наталія КЛЮЄВА, ДНЗ «Глухівське ВПУ», Світлана КОВТУН, ДПТНЗ «Шосткинське ВПУ», Тетяна ДУДНИК, ДПТНЗ «Лебединське ВПУ лісового господарства».
Надія СІДЕЛЬНИК, Тетяна НИЖЕГОРОДЦЕВА, ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту» поділилися сучасним комплексно-методичним забезпеченням історії та громадянської освіти, методикою та засобами навчання.
Майстер-класи щодо використання сучасних онлайн-ресурсів та дистанційних платформ презентували:
Наталія ТКАЧЕНКО, ДНЗ «Білопільське ВПУ», – «Classtime як онлайн інструмент для оцінювання здобувачів освіти в реальному часі»;
Оксана ТАРАСЕНКО, ДПТНЗ «Свеський ПАЛ», – «Онлайн-сервіси для створення інтерактивних навчальних матеріалів у роботі сучасного викладача історії»;
Катерина МАЛЕНКО, ДПТНЗ «Конотопський ПАЛ», – «Що таке ментальна карта з історії?».