Навчально-методичний супровід освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році

Особливості організації освітнього процесу в частині забезпечення навчально-методичного супроводу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році обговорено під час онлайн-семінару із заступниками директора з навчально-виробничої, навчально-методичної та навчально-виховної роботи, методистами 27 серпня 2021 року.

Ураховуючи стратегічні напрямки та завдання розвитку системи професійної (професійно-технічної) освіти, визначні Міністерством освіти і науки України, навчально-методичний супровід у новому 2021/2022 навчальному році в системі професійної (професійно-технічної) освіти буде направлено на формування функціонування внутрішньої системи та системи зовнішнього забезпечення якості професійної освіти; забезпечення оновлення змісту професійної освіти відповідно до регіонального ринку праці; створення умов для гнучкості професійної освіти області та її популяризації; створення умов для професійного розвитку педагогів закладів професійної освіти; удосконалення системи функціонування навчально-практичних центрів за професійним спрямуванням; розроблення заявок проєктів щодо створення центрів підтвердження професійних кваліфікацій на базі закладів професійної освіти області; створення онлайн навчальної платформи та розроблення інформаційних матеріалів щодо покращення іміджу професійної освіти регіону; проведення конкурсів фахової майстерності (з окремих професій), регіонального етапу Всеукраїнського конкурсу WorldSkills Ukraine, зазначила в своєму виступі директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Наталія САМОЙЛЕНКО.

Окреслено особливості початку нового 2021/2022 навчального року та роботу в умовах COVID 19, запропоновано систему роботи закладу освіти в умовах змішаного навчання.

Акцентовано увагу на ефективній роботі в новому навчальному році закладів професійної (професійно-технічної) освіти на базі яких створено навчально-практичні центри за галузевим спрямуванням, зокрема в частині підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Особливу увагу приділено роботі навчально-практичних центрів в умовах карантину, профорієнтації молоді, висвітлення інформації в засобах масової інформації, зокрема на вебсайтах закладів освіти.

Обговорено основні завдання педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в контексті формування у здобувачів освіти кар’єрної компетентності. Зосереджено увагу на необхідності відкриття центрів розвитку професійної кар’єри та переформатуванні роботи закладу освіти під час організації роботи з професійної орієнтації молоді та дорослого населення, зазначено функції центрів розвитку професійної кар’єри, планування заходів у контексті діяльності таких центрів, що охоплюють їх основні завдання: популяризацію робітничих професій, допомогу всім віковим категоріям населення у визначенні професійної орієнтації або її переформатуванні, сприяння плануванню кар’єрного розвитку та працевлаштуванню молоді.

Керівникам закладів професійної (професійно-технічної) освіти доведено оновлені Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності на рівні професійної (професійно-технічної) освіти. Надано роз’яснення щодо ліцензійного реєстру Міністерства освіти і науки України, де зроблено запис про ліцензії закладів професійної (професійно-технічної ) освіти.

Значну увагу приділено професійному розвитку педагога, зокрема створенню власної траєкторії руху в контексті  неперервності освіти або освіти впродовж життя. Зазначено, що запорукою успіху професійного педагога закладів професійної (професійно-технічної) освіти є самоосвіта, яка спрямована на саморозвиток професійної діяльності, формування реалізатора нових освітніх кейсів та популяризатора інновацій. УСПІШНОГО 2021/2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »